Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

23-08-2014, 17:36 door Anoniem

Door PJW9779: Het Hof acht de handelwijze van de Belastingdienst acceptabel. De oplossing is simpel : niet betaald parkeren via sms-bericht, internet, smartphone of app. Voorzover dat kan. Kijken hoezeer ook het hof ons allen blij maakt met een dode mus: Overigens voeren steeds meer gemeenten kentekenparkeerautomaten in. Daarbij moet het kenteken worden ingevoerd en direct worden betaald met pinpas, chipknip of creditcard. Zoals bekend wordt de Chipknip afgeschaft. Daarmee is er een directe koppeling tussen parkeergegevens en bankgegevens. Indien 'per abuis' een onvolledig/onjuist kenteken is ingevoerd maar wél parkeergeld is betaald is een evt. boete terug te vorderen. Daarvoor moet je evt. naar de rechter. Je wordt dus keuze ontnomen en foutjes rechtzetten wordt expres moeilijk gemaakt. Duidelijk. Duidelijke parallelen met de ov-faalkaart mogen dan toeval zijn maar zijn tegelijk wel duidelijk aanwezig. Als anonieme bankrekeningen niet wenselijk zijn (zijn het wel, maar zekere bakens van betweterij ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha