Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
Ik lees het net na het inloggen van mijn rabo rekening en ik was verbaasd dat ze dit gaan doen. 1 het is duur want er moet een nieuw apparaat komen, 2 hoeveel computerschermen hebben dezelfde lichtsterkte, dezelfde kleuren en dezelfde pixeldichtheid? Hoeveel van die apparaten mag je in huis hebben? ( ik heb een reader op mijn werk en thuis ) Ik gebruik een oude nokia en heb dus geen rabo app die ik ook never in dit leven zou willen. ( veligheid want steelt iemand je phone, heeft die ook gelijk gedeeltelijk toegang tot je rekening ) Het is een scanner en mijn ervaringen met scanners zijn niet echt best. Hoe zit het met fout correctie? ( Correctie houd ook in bredere marges en dus meer kans om een kleur profiel verkeerd te zien of aan te kunnen passen. ) Ik heb net mijn bank gemaild dat het moment dat ik die scanner krijg, het ding direct, ongeopend retour wordt gezonden. Ik wordt geacht mijn PC en gegevens veilig te houden ( mijn bankzaken gaan op een PC die alleen daarvoor aan gaat ) en dan komt men ineens ...
Beschrijf je klacht (Optioneel):