Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
Door Briolet: Het is alleen jammer dat je bij deze vraag niet kunt zien of het 'nee' een bewuste keuze is, of dat men geen apparaat bezit waar een dergelijke app op kan draaien. Op mijn tablet kan het b.v. gewoon niet geïnstalleerd worden en mijn gsm is van voor het smartphone tijdperk. Nee, een bewuste keuze...... Voor één van mijn rekeningen is bij de ING. Volgens mij krijg je hier toegang tot je gegeven met een 4 cijferige pincode terwijl je via de computer veel moeite doe om een goed wachtwoord gebruiken. Daarnaast komen ook TAN-codes binnen op ditzelfde apparaat, en ik vind het niet zoon fijn gevoel om TAN codes binnen te krijgen op het zelfde apparaat als waar ik de opdracht heb aangeboden (heb die liever gescheiden) Daarnaast is het vanaf een smartphone telefoon nagenoeg nog niet mogelijk om aan de 5 regels voor internetbankieren te voldoen of te blijven voldoen, veel smartphones krijgen na 1 of 2 jaar geen update meer naar het recente besturingssysteem en voldoen daarmee dus niet. Voor ...
Beschrijf je klacht (Optioneel):