Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

02-09-2014, 12:29 door Vandy

Door Cornelius: Het probleem bij veel bedrijven is dat de browser ook vaak wordt gebruikt voor het benaderen van interne applicaties. En leveranciers van dergelijke applicaties lopen vaak (gelukkig niet altijd) hopeloos achter met het ondersteunen van actuele browsers. Waardoor bedrijven vaak gedwongen zijn één specifieke browser (en dan ook nog die ene versie) te gebruiken. Een gemiddelde gebruiker uitleggen dat hij voor webbrowsen een andere browser moet kiezen, maar voor die interne applicatie nog steeds de "eerste" browser, dat krijg je in de praktijk echt niet uitgelegd (uitzonderingen daar gelaten). Klopt. Op mijn werk bankieren we bij een bepaalde bank, die internetbankieren (met een smartcard via USB, dus op zich best modern) uitsluitend ondersteunt in Internet Explorer. In andere browsers kom je simpelweg niet door de login heen. Onlangs nieuwe PC's met Windows 8 aangeschaft, en daarop werkt inloggen bij deze bank helemaal niet meer. Gelukkig hebben we nog twee ouwetjes bewaard, eentje met ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha