Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

07-09-2014, 13:29 door Anoniem

Ik ben het volledig eens met je hele bericht. En heb hetzelfde ondervonden (sinds een paar dagen), maar het 'nog niet' van mijn PC proberen te verwijderen. Ben nu eerst nog even aan het kijken hoe en wat? Wil ik deze versie nu wel behouden of niet? Van deze RealPlayer Cloud dacht ik ook dat het een nieuwe update was (valse voorlichting en valse voorstelling!!!) en met de mededeling dat mijn standaard RealPlayer 'was verouderd'. Ik ging er van uit dat je de Cloud waarschijnlijk wel kon blokkeren en er geen mededeling meer van zou krijgen op je scherm. Mooi niet dus!!! In eerste instantie had ik al mijn argwaan daartegen, altijd mijn oude versie behouden en niet ge-update. Ik gebruikte altijd en nu nog steeds heel veel Windows Media Player, maar daarbij had ik een probleem met UHD video. Alleen geluid en geen beeld. Bij mij was het probleem met de oude RealPlayer, dat deze op mijn PC niet zo erg goed werkte met UHD-video (3840 x 2160p). Niet dat ik Ultra High Definition op mijn 1080p scherm zou kunnen (laten) ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha