Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

08-09-2014, 15:22 door Anoniem

Blijkbaar nemen banken het niet zo nauw met security / privacy. Laatst kwam ik op een bankkantoor om iets te laten wijzigen. Om het een en ander uit leggen, draaide de medewerkster haar scherm om. Bij ons heeft het kantoor een lange, rechte balie (heeft iets weg van de bar in een kroeg), waar klanten overheen kunnen leunen of op de krukjes plaats kunnen nemen. Je raadt het al: andere klanten kunnen duidelijk meekijken / meeluisteren met jou. Privacy is dus ver te zoeken. Anderen hoeven helemaal niet te weten wat ik op mijn rekening heb staan! Maar wat nog veel grotere zorgen baart: die medewerkster kon blijkbaar zonder enige authenticatie bij mijn rekeningen komen en transacties uitvoeren... Niet te geloven! Misschien dat ze vooraf haar eigen wachtwoord gebruikte, maar aangezien ze ook bij een tweede rekening iets moest wijzigen, merkte ik op, dat er te weinig toetsaanslagen waren voor een mogelijke authenticatie (om bij die tweede rekening te komen). Die twee rekeningen zijn overigens onafhankelijk van ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha