Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

08-09-2014, 19:15 door Anoniem

Door Anoniem: Blijkbaar nemen banken het niet zo nauw met security / privacy. Ze verkopen de waan, maar die is ondertussen flinterdun geworden. Deels ook omdat dat moet van de wet. De echte schade aan je privacy ligt dan ook niet bij de bankmedewerkster. Die ligt in de makkelijk opvraagbare archieven van al jouw financieele doen en laten. Voorzover verschillende (buitenlandse) overheidsdatabanken die niet al lang te pakken hebben. En hoe meer je pint en electronisch bankiert, hoe gedetailleerder die archieven worden. Privacy is dus ver te zoeken. Anderen hoeven helemaal niet te weten wat ik op mijn rekening heb staan! Je hebt gewoon niet genoeg geld om een priveconsult te krijgen. Jammer joh. Maar wat nog veel grotere zorgen baart: die medewerkster kon blijkbaar zonder enige authenticatie bij mijn rekeningen komen en transacties uitvoeren... Zoals al opgemerkt, wellicht SSO. Ook haar baas wil niet dat ze de hele dag wachtwoorden typt. Toch kan het wel beter. Je zou wellicht een kaartlezer op de balie ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha