Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
Mijn punt is de laagdrempeligheid. Ik snap ook wel dat een bankmedewerk(st)er zijn / haar werk moet kunnen uitvoeren, zonder te veel moeite. Maar ik werd een beetje zenuwachtig van de openbare ruimte. Dat ze met een token werken, wist ik niet. En daarmee zou de helft van mijn vraag beantwoord zijn. Ik moet er trouwens ook even bij vertellen dat dit pas mijn eerste bezoek was aan het bankkantoor op dit adres. Voorheen zat het in een veel groter pand en daar waren (soort van) loketten (met scheidingswanden ertussen), waardoor je veel meer privacy had. Bovendien konden klanten niet achter de balie komen. In het huidige kantoor staan klanten die geholpen worden op elkaars lip en kan men eenvoudig achter de balie komen. Ik heb daar geen goed gevoel bij. Je hebt gewoon niet genoeg geld om een priveconsult te krijgen. Jammer joh. Nee, maar een paar scheidingswanden ertussen doet al wonderen. Iedereen kan geld van jouw rekening plukken, als ze maar een KvK inschrijving hebben. De groene kaart is alleen bij ...
Beschrijf je klacht (Optioneel):