Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

11-09-2014, 02:19 door Anoniem

Door Anoniem: banken willen dat we naar internet gaan zodat ze hun massaontslagen van de afgelopen 20 jaar goed kunnen praten in hun excel sheets. maarja, internet is een boze enge speeltuin. banken kiezen ervoor om dat probleem bij de consument te leggen. Wel de voordelen plukken maar het risico niet accepteren. oplossing #1 hun apps en internetbankieren moet zodanig ontwikkeld zijn dat de beste virussen trojans gewoonweg geen vat hebben op de internetbakier omgeving. oplossing #2 breng de kantoren weer terug met openingstijden waarbij de rest van WERKEND nederland nog gebruik kan maken van diensten. a) kan niet. Wat gemaakt kan worden kan gebroken worden b) tuurlijk; maar jij gaat daarvoor betalen. extra: wat iedereen even vergeet is dat de hoeveelheid mensen die claims bij banken neerleggen omdat ze geskimmed/phissed/etc etc zijn.. G I G A N T I S C H waren. (of zijn; ik weet niet wat de huidige situatie is maar tot een jaar geleden waren de hoeveelheden niet op één hand te tellen per dag) Het is ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha