Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

11-09-2014, 11:15 door Anoniem

Bla bla bla. Bijna allemaal ondoordachte reacties van "Suffe PvdA. Virusscanner moet, virusscanner doet je goed". Maar heeft u er al eens bij stilgestaan hoe weinig nut een up-to-date virusscanner heeft bij mensen die hun systeem starten vanaf een live-CD op een stand-alone, dedicated, geïsoleerde computer waarmee men uitsluitend en alleen internetbankiert? En die daarnaast zelfs ook nog een onafhankelijke firewall hebben geïnstalleerd die alleen netwerkverkeer van en naar de internetbankierserver(s) van de bank toelaat?... Vind je dan dat deze mensen, die wel degelijk de beveiliging aan hun kant meer dan redelijk op orde hadden, en waarvan duidelijk is dat eventuele fraude ergens anders vandaan moet zijn gekomen (bijv. een heartbleed-achtig iets) dan nul op het rekest moeten krijgen van de bank met als antwoord: "Jammer joh, maar u had geen up-to-date virusscanner..." Terwijl dus duidelijk is dat een virusscanner waarschijnlijk de fraude ook niet had kunnen voorkomen? En als een fraudeur een bank ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha