Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

17-09-2014, 15:08 door Spiff has left the building

UPDATE 27-11-2014 17 oktober gaf ik aan dat ik G Data BankGuard false positives ervoer, en dat ik me afvroeg of er mogelijk een zekere mate van incompatibiliteit bestond met EMET 5.0. In de periode van 3 augustus tot 12 oktober heb ik zo'n twaalf G Data BankGuard false positives gezien. De BankGuard false positive van 12 oktober is de laatste geweest. Een dump file van die 12 oktober BankGuard detectie is geanalyseerd door G Data Labs. G Data Support meldde dat G Data Labs heeft meegedeeld dat het BankGuard false positive issue waarschijnlijk niet gerelateerd was met EMET 5.0. Op 28 oktober is m'n betreffende systeem ingericht om bij een volgende BankGuard detectie naast een BankGuard dump aanvullend ook een dumplog te genereren, voor verdere analyse door G Data Labs. Echter, na 12 oktober zijn geen BankGuard detecties meer opgetreden, dus er is verder niets meer te analyseren geweest. Ik vermoed dat de automatische G Data programma update naar G Data versie 25.0.2.3 het BankGuard false positive issue ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha