Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
1. Mijn ouders hebben nuon en essent (historisch zo komen). Oo een dag komt er van een van de twee een verkoper aan de deur, u bent bij ons goedkoper. U moet wel nu beslissen. Terwijl mijn moeder vragen stelt zoek ik de tarieven op en zijn bewering klopte niet. hij vond van wel maar had geen weerwoord. 2. Mijn ouders willen over op ziggo digitaal. Er komt een verkoper aande deur, met een aanbieding die niet ergens anders of op internet te vinden is, wel nu beslissen. Twee weken later heeft geheel nederland dezelfde aanbieding. moraal, laat je nooit onder druk zetten, zij willen je als klant..... Wil je minder betalen, check (meerdere) energie vergelijkers. Mijn tip, staar je niet blind op een paar tientjes, als je geen elende wilt. switch je wel, Check goed alle kosten, ook de vaste, wat de nieuwe contract duur is, en hoe je voorschot wordt bepaald. Check of de nieuwe aanbieder betrouwbaar is. Tip 2: wil je geen elende of moeite doen, doe de vergelijking en bel met je huidige aanbieder dat je ergens ...
Beschrijf je klacht (Optioneel):