Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
Afgewogen tegen o.a de nadelen hierboven zie ik het nut van dit apparaat niet in; men moet nog steeds een 2x codes invoeren ipv 3x voorheen. Vervolgens moet er nog een scan gemaakt worden die in het gunstigste geval direct lukt. Zou dit nu werkelijk zo veel sneller en beter gaan of gaat het de Rabobank hier om 'daarnaast meer mogelijkheden te bieden' ? En waarom zou je je bank moeten vertrouwen ?!? Ga een kijken wat er tijdens het bankieren allemaal van 3den meedraait wat helemaal niets met het bankieren te maken heeft. Met name bij grote banken heerst graaicultuur. Als ze dat met geld doen, doen ze het met data net zo goed. Data is geld. Als je niet maandelijks zou betalen voor de diensten van je bank hadden ze misschien recht op data of advertentie ruimte tijdens het gebruik van hun product. Maar het is nu eenmaal niet gratis dus hebben ze er geen recht op. Ze eigenen zich dat gewoon toe. Hoezo arrogant. Het is goed om eens stevig na te denken over de (security) implicaties van dergelijk speelgoed en ...
Beschrijf je klacht (Optioneel):