Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
Ik denk dat er ergens een time-out plaatsvindt, en dat daarom de request leidt tot die "oops"-melding. (omdat de benodigde data niet op tijd werd opgehoest door de database, denkt het systeem dat de pagina niet bestaat?) De (te laat) vergaarde data belandt vervolgens ergens in een cache, zodat het de tweede keer goed gaat, omdat de data dan wél (vanuit de cache) tijdig beschikbaar komt. Een andere variant van zoiets overkwam mij trouwens de afgelopen maanden bij bezoeken van http://nl.tp-link.com en http://www.tp-link.com/nl-be/. (deze servers schijnen in St.Petersburg (Rusland) resp. USA te staan) Beide websites gaven nogal vaak "address not found", hetgeen duidt op een DNS probleem. (werd bevestigd door het feit dat ik dus wél verbinding kreeg in geval ik het IP-adres van zo'n tp-link website intikte!...) DNS-instelling van router was ingesteld op de DNS-servers van de provider. Andere websites gaven geen enkel probleem. (op dit moment gaan die beide tp-link websites trouwens goed zie ik) Iemand ...
Beschrijf je klacht (Optioneel):