Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
Internetaangifte na een telefonische Microsoft Support Scam (tel nr. 0016077569642) Conclusie en (management-)samenvatting Internetaangifte van internetoplichting doen sucks, want: - Je kunt je aanmelden via DigiD - maar met die informatie lijkt NIETS te worden gedaan, je moet al je gegevens gewoon intikken - Je kunt, om onbegrijpelijke redenen, belangrijke gegevens niet kwijt (buitenlands telefoonnummer wederpartij ingekort tot eerste 10 cijfers) - Je bent verplicht gegevens in te vullen die je mogelijk niet hebt (e-mail adres van wederpartij) - Elk aanhalingsteken blijkt later te worden "vertaald" in " en in tekstboxes kun je geen Enter geven - 750 karakters is erg weinig: het kost (mij in elk geval) erg veel tijd om de tekst zo te herschikken dat het past en nog enigszins beschrijft wat er aan de hand is (zie volgende bijdrage) - Het waarschuwingsmechanisme voor het overschrijden van het aantal tekens is hufterig en stimuleert instantaan afhaken, o.a. omdat je snel de hele ...
Beschrijf je klacht (Optioneel):