Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
Ik heb 13 jaar bij XS4ALL gezeten naar volle tevredenheid, de afgelopen 7 jaar noodgedwongen bij KPN omdat zij als enige glasvezel aanboden. Enige probleem wat ik ooit gehad heb met XS4ALL is dat toen ik aangaf dat ik mijn adsl verbinding wilde opheffen ze ook meteen mijn xs4all account opgeheven hadden (was niet zo handig omdat ik expliciet dit aangevraagd had te behouden en om te zetten naar inbel account zodat ik #1 via mijn gsm kon inbellen en #2 mijn e-mail bewaard bleef. Glasvezel is voor mij nu niet zo van belang meer nu er een download verbod is en 'legale' alternatieven geen alternatief zijn omdat ze mij als Europeaan als 3de rangsburgers behandelen door content niet of pas 3 jaar later aan te bieden. 5mbps upload ook al voldoende is zou ik zelfs kabel (yieg) kunnen doen. Ik heb nog een keer contact gehad met de KPN support groep en nu willen ze me een nieuwe modem opsturen. Ik heb al de nieuwste Arcadyan omdat dit als oplossing voor mijn glasvezelprobleem van vorig jaar gezien werd (not dus). Ik ...
Beschrijf je klacht (Optioneel):