Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

22-03-2013, 22:45 door Anoniem

Ik heb mijn twijfels over het nieuwe veiligheidsbeleid van NIBC bij internetbankieren. Voldoet dit nog aan de criteria m.b.t. redelijk veilig internetbankieren? Zie: https://www.nibcdirect.nl/service/veelgestelde-vragen/actueel/Wat-verbeterd-er-aan-de-bankomgeving NIBC heeft het over, ik citeer: "Makkelijker en toch veilig inloggen!" Kern van mijn twijfel zijn vooral de volgende tekstdelen op deze pagina: - Hebben wij uw rekeningen geblokkeerd nadat u een aantal keer verkeerd heeft ingelogd? Dan deblokkeren wij de rekeningen automatisch als u een nieuw wachtwoord aanvraagt via de link 'wachtwoord vergeten?'. - Als u uw wachtwoord wijzigt dan is het voortaan mogelijk om zowel het nummer van uw internetspaarrekening óf het nummer van de tegenrekening in te vullen. Wat is jullie visie?

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha