Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

14-10-2014, 14:03 door Anoniem

Door Picasa3: Inderdaad veel netter. Als je als XS4ALL al een lijst met e-mail adressen hebt, dan kun je de betroffen mensen ook rechtstreeks benaderen i.p.v. iedereen op te roepen het adres te controleren. Waarom niet positief benaderen? Wees blij dat deze ISP tenminste zijn klanten wil waarschuwen! Alle providers (en andere organisaties) die ik ken, waarschuwen hun gebruikers. XS4ALL lijkt de enige te zijn die dat niet rechstreeks doet, maar mensen vraagt naar hun website te gaan. Dat het mailen betekent dat de helpdesk wat meer telefoontjes krijgt van gebruikers die om verduidelijking vragen, kun je niet vermijden. Als je actie van de gebruikers zelf verwacht, kun je wachten tot sint juttemis. Ik weet dat ik met een mailing 99% van de gebruikers bereik (1% heeft forwards opstaan naar niet-bestaande adressen). Ik ben benieuwd hoeveel getroffen XS4ALL klanten uiteindelijk de website hebben bezocht. Ik ben ook benieuwd hoeveel mensen, die niet getroffen zijn, die extra moeite hebben moeten doen om tot de ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha