Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
Ik heb maar eens een account aangemaakt, na een aantal anonieme posts hier - toch wel nuttig deze site :-) Ik heb er nog maar eens een reactie aan gewaagd op PostNL's Facebookpagina. Als volgt: [Realiseren jullie je dat jullie met het bericht op jullie homepage een tweede blunder zijn begaan? Als ik nu phisher was zou ik onmiddelijk jullie waarschuwings-e-mail gebruiken, de link 'deze pagina' laten verwijzen naar een malicieuze URL, en rondsturen maar. En iedereen maar klikken, PostNL heeft toch zelf gezegd dat het veilig is? Wat me ook tegenvalt is dat jullie in het bericht op de homepage op geen enkele wijze verantwoordelijkheid nemen voor de eerste blunder. Jullie hadden je excuses moeten aanbieden, aangeven dat jullie e-mail nooit verzonden had mogen worden, en moeten adviseren om BEIDE mails te verwijderen, en in geen geval op de links in beide mails te klikken.] Al heb ik niet de illusie dat het veel helpt. Nog nul komma nul activiteit op de Facebookpagina van PostNL, na al die reacties. Het is nu ...
Beschrijf je klacht (Optioneel):