Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
Door AdJ: Het is nu maandagochtend half elf. Je zou verwachten dat bij PostNL er nu toch wel iemand zou zijn die zijn of haar eerste kop koffie achter de kiezen heeft, wakker is geworden, en als een razende de juiste communicatie naar buiten gaat brengen, via homepage, facebook, twitter en media.Als ik iets te zeggen had bij PostNL had ik aanbevolen om in het MT een plan van aanpak te bespreken en tot die tijd niets meer te communiceren (om verdere blunders te voorkomen). Misschien gaat het nu zo? Door Anoniem: Dan liever een mail met meer uitleg zodat je niet op een link hoeft te klikken. 1. Inderdaad, dat heeft mijn eerste voorkeur in een dergelijke situatie 2. Alternatief: "Voor meer informatie verwijzen wij u naar de website van postnl.nl" (zonder klikbare link) 3. Eventueel (maar liever niet): "Voor meer informatie verwijzen wij u naar http://www.postnl.nl/" met daaronder daadwerkelijk die link, iets anders is STOM
Beschrijf je klacht (Optioneel):