Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

28-10-2014, 10:03 door Anoniem

Ik zou pas willen overwegen om mijn email-adres op te geven wanneer ik dan ook digitaal met de overheid kan communiceren. Nu is het nog zo dat bijv. ondernemers wel emails ontvangen met informatie van de BD die niet meer per brief wordt verstuurd, maar niet via email met de BD kunnen/mogen communiceren. Die 'zuurpruim' reacties hierboven begrijp ik wel. Het probleem is namelijk dat de overheid de problemen bij de burger neerlegt en verantwoordelijkheden afschuift zonder dat de burger daarvoor iets terug krijgt. Wel nemen en niet geven noem ik dat. Noem mij een zuurpruim of een eikel, maar ik betaal mijn MRB (3 auto's) niet meer per jaar sinds de korting daarvoor is afgeschaft, maar per kwartaal. Uiteraard niet per automatische incasso maar netjes per accept giro op de laatste dag. Automatische incasso uberhaubt toestaan bij de overheid (BD, gemeente, waterschap, ect.) dat is wat mij betreft hetzelfde als je pincode vrijwillig afgeven aan een Oost-Europeese skimmer....... Bij ons in de gemeente willen ze ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha