Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
Door Jvds1987: Bij mijn huidige werkgever lopen wij tegen het probleem aan dat phishing op grote schaal onze mailboxen aan het vol spammen zijn met alle gevolgen van dien (geinfecteerde pcs ect. ect.) Op dit moment zijn er 3 afdelingen betrokken bij het blokkeren van phishing. De originele mail komt bij de servicedesk binnen en wordt in ons ticketsysteem verwerkt. Vanuit outlook gaat er een mail naar CERT (voor het sinkholen van de link) en naar netwerken (blokkeren van afzender en attachments in exchange). UIiteindelijk wordt het ticket via Netwerken en weer de servicedesk gesloten zodra de link en de afzender zijn geblockt. Nu kost dit veel tijd van veel afdelingen met als gevolg dat ze aan het korten zijn op het security budget. Daarnaast is de hoeveelheid phishing dusdanig aan het toenemen dat er ook het personeel niet echt meer voor is om dit op dagelijkse basis te kunnen uitvoeren. Nu vraag ik me af of er andere ict en security mensen tegen dit probleem zijn aangelopen en hoe het is opgelost. Een ...
Beschrijf je klacht (Optioneel):