Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

10-11-2014, 14:53 door maboc

Ja...waar gehakt wordt vallen spaanders. Ik denk dat je dergelijke voorvallen eigenlijk bijna niet kan voorkomen, tenzij je voor de mail naar (bv. klanten) speciale software gebruikt. Maar ik vermoed dat het ongeveer zo is gegaan: 1 - Anja vraagt Piet nog even snel een mailing naar het klantenbestand te sturen mbt. het nieuwe cursus aanbod. 2 - Piet stribbelt nog wat tegen, want het is vrijdagmiddag, en hij zou vroeg naar huis, want boodschappen voor de verjaardag morgen 3 - Anja is de baas en drukt door 4 - Piet schrijft dus de mail terwijl hij met z'n vrouw belt, om uit te leggen dat hij een hals uurtje later komt. 5 - Tijdens het bellen vult hij per ongeluk niet het BCC veld met to_all_customers maar het cc veld. 6 - Verzenden en gauw naar huis. Zo gaan die dingen. Tuurlijk zijn er allemaal oplossingen te bedenken, maar ik vermoed dat het in kleine bedrijfjes zo als boven beschreven gaat, en daar is niet te veel geld voor fancy software.

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha