Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

10-11-2014, 19:21 door Anoniem

Lijkt mij dat je na het klikken op de link een pagina te zien kreeg waar iets stond als "bestelling bevestigd". Als je op dat moment belt of mailt met de melding dat het een vergissing was, zou het bedrijf al moeten aangeven dat je de bestellingen kan annuleren. Dit omdat je daar recht op hebt onder de Wet koop op afstand, zoals Arnoud al aangeeft. Daar zijn vast uitzonderingen in opgenomen, dus check wel of dat in dit geval opgaat (staat niet bij wat er is aangekocht). Ik heb zelf laatst ook een product teruggestuurd. Een via webshop gekochte TV was na een aantal dagen gebruik toch niet naar wens, en toen heb ik besloten van de aankoop af te zien. Aangezien ik dit 10 dagen na levering aan heb gegeven, is het product zonder problemen teruggenomen door de webwinkel. Ik heb wel de verzendkosten zelf moeten betalen.

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha