Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

21-11-2014, 23:45 door Anoniem1665

Door Erik van Straten: Weet je zeker dat je niet zelf -per ongeluk- mobiele data hebt uitgezet op je smartphone? Ik weet niet bij welke provider je zit, maar er zou ook gewoon een storing kunnen zijn op het datanetwerk van je provider. Probleem heeft zich opgelost. Mobiele data paar keer uit- en weer ingeschakeld, telefoon geherstart. Zonder resultaat. Opnieuw internetinstellingen van de provider (Simyo) gedownload en ineens werkte het weer. Beetje vaag verhaal, maar goed. Ondertussen heb ik voor de zekerheid gratis Avast voor Android gedownload, geïnstalleerd en een scan gedraaid. En kreeg alleen maar groen en vinkjes te zien. Wel jammer dat ik het .zip bestand al weggegooid heb, want dan had ik de werking van Avast mooi kunnen testen. Wederom dank voor de hulp!

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha