Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

25-11-2014, 12:25 door Briolet

Erik: Mooie analyse die je daar maakt. Mij valt op dat in de PostNL link, de postcode zichtbaar voor de gebruiker is. Als dat niet je eigen postcode is, wordt het geheel ook iets verdacht. Dan ga ik me afvragen of daar niet de echte postcode van de ontvanger van de mail stond. Zo ja, moet dat betekenen dat ze niet alleen zijn e-mail adres hadden, maar waarschijnlijk zijn gehele adresgegevens. Maar dat kan alleen de ontvanger van die mail beantwoorden. Betreffende het SFP record: De term was nieuw voor mij, maar ik kreeg vandaag een mailtje van Vitens in mijn spambox. Vitens stuurt het naar mijn 80-jarige vader op zijn Ziggo account en dat account is ingesteld om alle zijn mail naar mijn postbus te forwarden. (Omdat hij niets met e-mail doet) In de header geeft zowel Ziggo als dataweb de mail een lage spamscore, maar dan volgt op het einde: Received-Spf: fail (dataweb.nl: domain of noreply@vitens.nl does not designate 212.54.42.165 as permitted sender) Mijn mailprovider controleert dus wel het SPF record ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha