Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
Door Anoniem: Ik neem alleen online diensten af, als ik echt niet anders kan. Daar is vaak een dringende reden voor, waarbij ik de 1985 pagina's tellende voorwaarden, maar zelden goed en volledig lees. Dat je vaak Rechten in het Engels gestudeerd moet hebben om alles te begrijpen in die voorwaarden. laat ik verder voor wat het is. Wel is het me wel opgevallen dat "betrouwbare" zelden tientallen pagina's nodig hebben om hun beleid te verdedigen, zo heeft mijn bank haar voorwaarden netjes samengevat op 2 of 3 kantjes. NB: Wetgeving gaat ALTIJD boven contractuele voorwaarden. Dat geldt ook voor mij. Ondanks mijn Nederlands perfect is, begrijp ik niet altijd wat er in de voorwaarden staat. Achter een eenvoudige zin of term kan een veel bredere betekenis schuilen. Vaak moet je met een dubbele bril lezen om die te achterhalen. Doorgaans lees ik voorwaarden wel helemaal door.
Beschrijf je klacht (Optioneel):