Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
Het was door je kundige beschrijving dat ik dacht dat je er al zo veel kennis over had dat je mijn vraag mogelijk kon beantwoorden zonder verder verdiepen. Geen mens kan alles weten. En ja, boeren-cluc-cluc-verstand komt altijd heel kundig over he, en het mooie is: het klopt nog vaak ook! Ik hoop dat het deze keer ook zo is. Ik schat die kans hoog in. Maar oud indiaans spreekwoord zegt: "beter één oplossing in de hand dan de lucht van tien". hehehe. Daarmee ging ik voorbij aan onze eerder uitgesproken intentie om te wachten met berichten aan VirusTotal tot we wisten welke oplossing(en) werkt of werken. Dit om te voorkomen dat VirusTotal misschien onnodig aan de gang zou gaan met eerdere en misschien minder relevante bevindingen. Ik hoop dat je daar begrip voor hebt. Daar was ik inderdaad wat sceptisch over vannacht, kort nadat ik bericht 00:10 had gepost maar dat was natuurlijk nog niet zichtbaar, omdat het eerst nog langs de moderator moest. Ik vroeg me af of jouw vervroegde actie wel winst zou ...
Beschrijf je klacht (Optioneel):