Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
Ik stoor mij er ook al jaren mateloos aan, er zijn maar een aantal bedrijven die het wél netjes doen ("druk op 1 voor uw toestemming"). Zou ik keuze hebben, dan is een dergelijke klantenservice voor mij een reden om te zoeken naar een alternatief. Vaak heb je echter die keuze niet. Tegenwoordig pak ik het anders aan. Ik meld bloedserieus dat ik het gesprek óók opneem ;-) Dit levert hilarische taferelen op, geloof me. Ik ben zelfs een keer afgepoeierd! Door op een dergelijke manier om te denken leer je anderen om óók om te denken. Het leukste van dit alles: het feit dat je vermeldt dat je het gesprek zelf ook opneemt staat bij de klantenservice op band. Dat wordt weer meegenomen in de kwaliteitsverbetering. Op die manier gaan steeds meer bedrijven het wel netjes doen, namelijk VRAGEN of ze het gesprek mogen opnemen.
Beschrijf je klacht (Optioneel):