Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

29-12-2014, 11:21 door Anoniem

Allereerst is security altijd risicomanagement. Dat houd in dat banken het risico willen nemen om geld te verliezen. Jij als eindgebruiker zal altijd je geld terugkrijgen in dit geval. Je krijgt schade vergoed m.b.t. afboekingen *na* diefstal van je pas, vanaf het moment dat je de diefstal hebt doorgegeven. Zit de pas in jouw zak, en is er sprake van een onterechte afboeking, dan ligt het toch echt even anders. Bij de afboeking is ook niet zonder meer te zien of deze met danwel zonder jouw toestemming plaats heeft gevonden (niet anders dan bij een reguliere overboeking). Een bank kan niet zomaar geld gaan terugstorten dat op de rekening van een winkelier staat, anders kan iedereen namelijk ook ten onrechte pretenderen dat een aankoop frauduleus was om betalingen te kwader trouw terug te draaien. ING: ''Is uw Betaalpas na verlies of diefstal gebruikt voor contactloze betalingen? Dan vergoeden we het bedrag aan u dat is afgeboekt. Hiervoor geldt geen eigen risico. Alleen in bijzondere gevallen vergoeden ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha