Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

30-12-2014, 13:21 door Anoniem

"Als een nummer afgeschermdt is is het echt afgeschermdt. Zelfs de carrier weet niet wie er beldt (de audio terugbrengen naar de anonieme gaat vanzelf, naar een anoniem nummer, zonder nummer). " De carrier weet precies wie er belt. Bij XS4ALL kun je het "anonieme" nummer ook blokkeren. Dus als persoon X je belt vanaf een anoniem nummer blokkeer je enkel persoon X. Persoon Y kan je gewoon nog anoniem bellen. Ook heeft de carrier gewoon inzicht in wie er belt. Bij een klacht over misbruik wordt ook in dit systeem het nummer opgezocht en zijn aanbieder gewaarschuwd om maatregelen te nemen. Ik bel zelf altijd anoniem omdat ik computer systemen lever bij klanten, om te voorkomen (en dit is ook de praktijk ervaren) dat klanten 's avond mij direct gaan bellen en niet onze helpdesk bellen we anoniem.

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha