Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
Door W. Spu, 23:15 uur: Ik lees op diverse fora over de problemen van EMET 5.x en met name met de 64-bit versie van Internet Explorer en niet alleen IE11. Ik verbaas me er nog steeds over dat Microsoft niet met een oplossing of zelfs met een reactie komt. Heeft iemand al contact gezocht met Microsoft of heeft iemand cont(r)acten bij Microsoft? Zoals Mysterio vandaag aangaf in de EMET 5.0 thread, is ook het effect op het opstarten van Firefox aanzienlijk. (https://www.security.nl/posting/397253#posting414060, https://www.security.nl/posting/397253#posting414131) Wat betreft het uitblijven van een oplossing of een reactie van Microsoft en/of het EMET team, dat kan me jammer genoeg inmiddels niet meer verbazen - zoals ik me ook over opstelling en gedrag van andere software-bedrijven, en andere bedrijven, zorgverzekeraars, politieke partijen, mensen, eh, hoe breed wil ik het maken, inmiddels niet meer kan verbazen - ik ben zo zachtjes aan murw aan het raken, vrees ik. Dat is waarom ik het betreffend EMET heb ...
Beschrijf je klacht (Optioneel):