Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

08-01-2015, 18:26 door Spiff has left the building

Door Redactie: [...] Als reden geeft Microsoft dat veel grote organisaties ANS vanwege verbeterde test- en uitrolmogelijkheden niet meer gebruiken op de manier zoals ze dat vroeger deden. Daarnaast zouden de meeste klanten gewoon op patchdinsdag wachten of helemaal geen voorbereidende actie ondernemen en de updates gewoon volautomatisch laten installeren. [...] Consumenten en organisaties die toch nog informatie willen ontvangen worden doorverwezen naar MyBulletins, [...] Het gaat hier echter om informatie die pas verschijnt als de beveiligingsupdates verschijnen. Er wordt geen informatie vooraf verstrekt. Argh.. Omdat 'veel' of 'de meeste' klanten de vooraankondigingen niet benutten, doekt Microsoft dat maar voor iedereen op? Wat een achterlijke motivatie van de besluitvorming. En de MyBulletins zijn nauwelijks een alternatief voor de vooraankondigingen, gezien het feit dat die MyBulletins geen informatie bieden vóór het uitbrengen van de updates. Je moet dan wachten tot het moment van het uitbrengen ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha