Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

11-01-2015, 16:04 door Anoniem

Tijdens het wachten in mijn apotheek is het me opgevallen dat er veelvuldig door de apothekersassistente bij klanten gevraagd wordt, of ze in het register opgenomen willen worden. Met natuurlijk nadrukkelijke positieve uitleg erbij hoe goed dat wel is. Dat is nog tot daaraantoe, verontrustend is echter, dat er geen enkel formulier overlegd en geen handtekening nodig is. De assistente vult na het verstrekken van de medicijnen op eigen houtje het patientendossier in en en geeft voor de betreffende persoon aan dat deze inderdaad wil meewerken. Al eerder werd mij dezelfde vraag gesteld en ik heb nadrukkelijk NEE gezegd. Maar jammer genoeg kan ik op geen enkele manier checken of die assistente misschien tóch JA ingevuld heeft. Want inloggen op het register kan alleen met DigiD mét mobiele telefoon en (ouderwets hè) die heb ik niet! Het is voor mij dus een nogal schimmige toestand. Straks kan iedere werkgever van iedere sollicitant de gehele medische gegevens opvragen. Want er is altijd wel een kennis te ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha