Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

12-01-2015, 13:20 door Anoniem

Door Anoniem: koopje als al die klanten hun card hebben moeten vervangen $0.44 per klant is inderdaad weinig, maar dat is vermoedelijk helemaal geen schadevergoeding aan die klanten, ik kan me voorstellen dat die hun eigen schadeclaims in kunnen dienen. Waar het om gaat is dat ze hun zaken op orde brengen, en dat is onderdeel van de schikking. Het zit er dik in dat als ze dat niet of niet goed doen de volgende tik op hun vingers een stuk harder aankomt. Het gaat niet om wraak of straf maar om te zorgen dat de situatie verbetert. Zo hard mogelijk straffen is echt niet altijd de beste oplossing. Merk trouwens op dat het alleen hun eigen beleid is waar ze zich aan moeten houden, er wordt zo te zien niet opgelegd dat dat beleid minimaal ergens aan moet voldoen. De eis is dat ze duidelijk zeggen wat ze doen en dat ze doen wat ze zeggen. Dat is denk ik een wezenlijk verschil met de EU: hier bestaat consumentenrecht waar je met je beleid of je voorwaarden niet onder kan gaan zitten, dan gaat simpelweg de wet voor. ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha