Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

12-01-2015, 13:26 door Anoniem

Alleen als ik het test bestand via een beveiligde verbinding wil downloaden, reageert Sitecom cloudsecurity niet en is het alleen Microsoft SmartScreen-filter die waarschuwt. Bedankt voor de feedback _Kraai_. Wat je hebt gezien lijkt me normaal, aangezien cloudsecurity (net als iedereen die netwerkverkeer onderschept) bij een beveiligde verbinding niets kan ontcijferen van wat er inhoudelijk over de lijn gaat. Ook een virus kan dan niet worden ontdekt. Anders gezegd: een beveiligde verbinding werkt dus goed tegen inhoudelijk afluisteren! Maar iedere afluisteraar kan bij https nog wel zien welke webserver(s) je bezoekt, en ook cloudsecurity zou dus kunnen detecteren welke website je bezoekt. En vervolgens aan de hand van bijv. blacklists waarschuwen dat er iets mis is met die website. (indien dit dus algemeen bekend is m.b.t. die website) Sitecom cloudsecurity werkt voor wat betreft inhoudelijke data dus wel bij http, maar niet bij https! Op dat moment ben je overgeleverd aan de kwaliteiten van andere ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha