Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
Door Cornelius: Door deRoode: Onze ICT afdeling hanteert de stelling: "Data waarvan geen backup wordt gemaakt is onbelangrijke data". En als de eindgebruiker (lees: eigenaar van een telefoon / usb stick / tablet ) de data al onbelangrijk vindt vindt de ICT afdeling dat ook en doet dus geen moeite om data van defecte telefoons, tablets, usb sticks, externe harde schijven etc. te recoveren. En als de eindgebruiker de data wel belangrijk vindt heeft hij dus een backup, en hoeft de ICT afdeling ook geen data te recoveren. Ben blij dat ik niet bij jullie bedrijf werk. Jullie IT-afdeling lijkt op wat Dilbert noemt: The business prevention department… Als de eindgebruikers niet voor bepaalde dingen willen betalen, waarom zou ICT dan dingen moeten doen de niet afgsproken zijn? Ja ze kunnen alles backupen op de hele machine, maar wie gaat dat betalen? Door Anoniem: Het standpunt dat dat die niet gebackupt is niet belangrijk is is onzin. Een backup maak je niet elke minuut en zelfs niet elk uur. Het is dus heel ...
Beschrijf je klacht (Optioneel):