Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
Door Spiff: Door Anoniem, 17:28 uur: Zolang niet duidelijk is in hoeverre en op welke wijze er gesupport wordt door Tele2, kan je je afvragen of het verstandig is voor dit modem/router of deze provider te kiezen. TS weet welk apparaat het betreft, een Davolink DV-2020, dus kan prima bij Tele2 navragen hoe het zit met de support. Ik vermoed dat TS vaardig genoeg is om Tele2 de juiste vragen te stellen. Met wat zoeken is misschien ook informatie te vinden op de Tele2 website of het forum. Als ik me niet vergis hebben we van TS niets vernomen over dergelijke acties. Ik zag met name geklaag over hoe schandalig het wel was zo'n oud model geleverd te krijgen. Of heb ik misschien ergens overheen gelezen? In dat geval, excuses mijnerzijds. In het andere geval: doe zelf eens wat. Hier de @TS, Beste Spiff, zelf heb ik ook al actie ondernomen door Tele2 te mailen. Ze gaven als antwoord dat deze modem (Davolink DV-2020) voldoet aan hun eisen en dat ze dit product nog blijven uitleveren aan nieuwe en bestaande ...
Beschrijf je klacht (Optioneel):