Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
Klanten die hun telefoon kwijt zijn krijgen het advies om de pas direct te laten blokkeren. Betalingen die zonder mPIN zijn gedaan totdat de mobiele pas is geblokkeerd worden namelijk niet vergoed. Ook worden consumenten gewaarschuwd voor reparaties of het verkopen van de mobiele telefoon. Alleen het verwijderen van de app is namelijk niet voldoende. In dit geval moet er contact met de helpdesk van de bank worden opgenomen. Met andere woorden: lekker veilig, NOT. Je moet de pas laten blokkeren meteen wanneer je de telefoon kwijt bent. A: ik heb geen telefoon, dus hoe doe ik dat. B: ik heb geen telefoon,, dus ik weet het nummer dat ik moet bellen niet. (en misschien wel C: ik heb geen telefoon, dus ik kan de ID van de te blokkeren pas niet melden). Repareren of verkopen van de telefoon betekent ook al dat ik de pas moet laten blokkeren, want ik kan hem niet verwijderen..... De bankpas die ik heb, kan ik bij me houden. De gegevens om hem te blokkeren kan ik op mijn telefoon bewaren. Telefoon en pas kan ik op ...
Beschrijf je klacht (Optioneel):