Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
De ING zou een beter besef mogen hebben waar het belang van mij als klant hetzelfde is als hun eigen belang. Zoals het belang van mijn privacy en bescherming tegen ongewenste reclame. Die ongewenste reclame duwen ze me al heel lang door de strot, al in de tijd van de papieren afschriften begon dat. Toen al heb ik bijgesloten folders ongefrankeerd retour gestuurd, al had ik geen enkele hoop dat dat een duppie zou doen vallen. Ik vond dat toen al, een grote verspilling van duur papieren drukwerk waarvan ik al wist dat ik dat zelf betaal. Had de ING het plan om mijn betaalgegevens te misbruiken doorgezet, had ik direct een andere bank genomen. Het is zo zwaar over de grens, dat het hen misschien niet uit te leggen valt. Hoe moeilijk is deze logica: ik vertrouw de ING mijn centen toe. Wat zou ik dan verwachten daarvoor terug te krijgen? Dat zij "dienstverlening gaan verbeteren" met "interne reclame" die ietsjes minder erg is dan reclame voor derden? Nee suffies. Dat jullie netjes omgaan met mijn vertrouwen ...
Beschrijf je klacht (Optioneel):