Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
grappig ik had dit ook al gedaan. Wel een tip ik had eerst gewoon een hoekje van mijn pas afgeknipt om de antenne te onderbreken, maar pinautomaten vinden dit niet goed en slikken dan je pas in. Was een erg leuk gesprek toen ik weer een nieuw aan vroeg. : +Weet u ook waarom de pas is ingeslikt. -Ja ik had er een hoek af geknipt +Waarom knipt u er een hoek af. -Om de rfid antenne te onderbreken. +Wat is een rfid antenne? -De antenne voor het contactloos betalen. +Maar dat kunt u ook gewoon uit zetten op de website hoor. -Ja dat weet ik maar dan werkt de chip nog steeds hoor. +Nee hoor meneer dan doet ie het echt niet meer. -Wilt u nu beweren dat de rfid chip geen stroom meer krijgt als ik het op de website uit zet aangezien dit uit het signaal word opgewekt. +Eehm dat weet ik. -Ok kan ik ook een pas krijgen zonder contactloos betalen. +Nee maar waarom wilt u dat het is echt veilig. -Laat maar zitten mag ik een nieuwe pas.
Beschrijf je klacht (Optioneel):