Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
Ik geloof dat er algemeen het beeld heerst van "het is een rotsysteem" maar de problemen die er bij de eerste uitrol geweest zijn zaten niet in het systeem maar in het feit dat er meteen besloten is om de verandering van communicatiesysteem te combineren met het samenvoegen van de meldkamers en veranderen van de regio indeling, en ook met het bouwen van een nieuw informatiesysteem voor meldkamers. Daarbij kwam dan ook nog het uitgangspunt dat indoordekking niet nodig was, en de daarbij behorende bedekking met basisstations (die minder was dan nodig voor indoordekking). Gevolg was dat diensten die gewend waren aan indoor dekking in het oude systeem het nieuwe slechter vonden, en dat de hele zaak enorm vertraagd werd door gekibbel rond die reorganisatie van de meldkamers en de bouw van dat informatiesysteem. Met het systeem zelf had dit allemaal niks te maken. Het enige wat je het systeem zelf kunt verwijten is dat de mogelijkheid van gespreksgroepen het systeem opblaast als hulpverleners vanuit ...
Beschrijf je klacht (Optioneel):