Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

07-03-2015, 13:21 door Ivanhoe

Aan allen. Bedankt allemaal voor de reacties en suggesties. Ik denk echter, sinds ervaringen vanmorgen, dat dit topic voorlopig kan gaan slapen. Waarom? Mijn provider is UPC. Al sinds dat ik HD-TV heb van UPC, heb ik daar wat problematiek mee. Er is van alles geprobeerd (o.a. nieuwe splitters, die 2 weken 'heel' blijven), maar wat ik een tijd geleden al deduceerde en kort geleden door een vriend bevestigd werd, is dat de mantel van de kabel door de kruipruimte aangetast moet zijn. Daarover ga ik nog met UPC in conclaaf en dat komt wel goed. Vanmorgen vroeg echter kon ik niet meer inloggen op mijn account op Marktplaats (om een advertentie te verlengen). Een paar keer een nieuw wachtwoord aangemaakt. Inloggen geprobeerd met IE (AdFender uitgeschakeld) en zelfs apart ervoor Chrome geïnstalleerd: to no avail. Toen ook bedacht ik me dat dit en de 'certificaat-fouten' ook wel eens aan mijn verbinding met UPC konden liggen. Dat vroeg om een test. Twee uur geleden bij een vriend, KPN provider, kon ik met IE ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha