Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

08-03-2015, 13:48 door Poik M

Waarschuwing! Geen controle meer tussen naam en IBAN-nummer bij overschrijving; Als het IBAN-nummer bestaat zal het geld altijd overgemaakt worden (ook bij een ING klant); het doet er niet toe of de naam wel of niet bestaat; Ik kreeg de volgende reactie van de ING na het indienen van een klacht: "Sinds de invoering van IBAN is het wettelijk verboden om naam-nummer controle uit te voeren. Daarnaast kunnen we nooit een bedrag voor je terugboeken nadat je de betaling hebt bevestigd via Mijn ING of de app. Stel je bijvoorbeeld voor dat je een auto koopt via Mijn ING en een uur later je geld terug wilt. Dat zou tot nare en vreemde situaties leiden. We kunnen echter wel als bemiddelaar optreden om het geld terug te krijgen. Dit kan echter alleen als je het bedrag van een ING-rekening hebt afgeschreven. Wil je hiervoor via de link achter mijn naam contact met ons opnemen? Dan kan ik je verder helpen." Vragen: - is het werkelijk verboden voor de ING om bij een overschrijving tussen twee ING-klanten de combinatie ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha