Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
Duitsland doet hier best aardige dingen, al zijn er wel vraagtekens bij te zetten. Bijvoorbeeld dat om je emailadres als de-mailadres te mogen opgeven moet je service provider jou verherverifieeren. Welke garanties heb ik dat ze ook zorgvuldig met die gegevens omgaan? Ook weet ik niet (en heb ik even geen zin uit te zoeken) hoe ik emailboxen op mijn eigen domein als de-mail kan opgeven. Als dat niet kan, zou ik mij wel eens gedwongen kunnen zien om van een webmaildienst elders gebruik te moeten maken, waarmee ik dan duidelijk minder veilig ben en minder kan dan met mijn eigen mailservertje. Puntje van aandacht. Nog een puntje van aandacht is dat zoiets best leuk en aardig is, maar als ik geen zin heb in digitalerij dan moet ik bij papieren communicatie kunnen en mogen blijven. Ik bedoel, nieuwe diensten aanbieden prima, afdwingen dat iedereen dan dus ook mee moet iets heel anders. En iets wat overheden nogal eens doorelkaar halen. Maargoed, in principe hebben ze het daar in Duitsland beter begrepen dan ...
Beschrijf je klacht (Optioneel):