Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
Beste anoniem, ik begrijp je frustratie. Dit is precies waarom we het klachtenloket zijn gestart. Je opmerking dat we bij onszelf moeten beginnen om de wereld te verbeteren is een terechte. Daarom heeft DDMA ooit de NEE/NEE en NEE/JA sticker voor op de brievenbus gelanceerd en heeft zij aan de wieg gestaan van het Bel-me-niet register (voor het een wettelijk register werd) en het Postfilter. Omdat verantwoordelijke bedrijven zich ook wel realiseren dat zij hun klanten niet tegen zich in het harnas moeten jagen. Als je klaagt bij een toezichthouder is de kans groot dat zij een enkele klacht niet in behandeling nemen. Precies daarom zijn wij met onze leden ons eigen klachtenloket gestart. Waar overigens meer klachten binnenkomen over partijen die niet zijn aangesloten, maar ook die mensen proberen we te helpen. Het is een bescheiden begin. Jitty van Doodewaerd - DDMA
Beschrijf je klacht (Optioneel):