Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

25-03-2015, 14:21 door Anoniem

Een incassobureau mag niet meer of minder dan wat gewone mensen mogen. En als je een openstaande factuur hebt, dan mag je daar op allerlei manieren over reclameren. Je mag je schuldenaar bellen, sms’en, e-mailen en post sturen, dus waarom niet via Facebook? Worden hier niet zaken doorelkaar gehaald? Waar ik wel benieuwd naar ben is waar dan in de wet staat geschreven dat je dit soort niet openbare informatie publiek mag maken en in welke gevallen wel of niet? Privacy impliceert beslotenheid en staat haaks op openbaar maken van iets wat niet openbaar was, noch bedoeld was om openbaar te maken. Daarbij is bellen, sms’en, e-mailen en post sturen privé-communicatie, communiceren via facebook is openbare communicatie. Dat is nogal wat anders. Wat gewone mensen mogen? Gewone mensen weten niet van welke bedrijven jij klant bent, jij hebt een niet openbare privé overeenkomst/klantrelatie met een bedrijf en dat is iets tussen jou en dat bedrijf, iets dat andere gewone mensen dus als het goed is zeker niet ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha