Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

25-03-2015, 22:53 door [Account Verwijderd]

Bedankt voor jullie reacties en het controlleren of jullie problemen ervaarden bij het bezoeken van de website van Sitecom. Ik heb zelf ook nog een keer getest en krijg nu geen melding meer van Microsoft SmartScreen als ik www.sitecom.com of https://www.sitecom.com bezoek. Wel nog een keer een melding of het certificaat (waar dat vanaf kwam weet ik niet opvallend kreeg die melding ook een keer via IE op mijn telefoon bij https://www.sitecom.com), maar ook dat blijft nu weg. Geen idee wat precies het probleem is geweest, maar het lijkt te zijn opgelost. Heb ook nog voor de zekerheid met Firefox gekeken, en krijg geen melding. Door Anoniem 25-03-2015 18:37 uur: Wellicht tijd om je routertje eens grondig te inspecteren. Heb ook even voor de zekerheid de DNS instellingen nagekeken in de router, en ook die kloppen gewoon. Door Spiff 25-03-2015 19:33 uur: Merkwaardig wel. En ook Sucuri SiteCheck geeft een opvallend resultaat. http://sitecheck.sucuri.net/results/www.sitecom.com/ "Outdated Web Server ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha