Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

26-03-2015, 11:09 door Overcome

Ik ben heel benieuwd naar wat er aan vooraf is gegaan, dus de volledige context van het verhaal. De eerste stap van een incassobureau zal niet zijn om iemand per Facebook te benaderen. Dat gaat via de post, veelal via meerdere en gespreide aanmaningen. Kortom, voordat de slachtofferrol wordt ingedoken is hier nauwelijks iets over te zeggen. Als iemand na vele aanmaningen, telefoongesprekken, waarschuwingen en vertragingstaktieken nog steeds weigert een bedrag van b.v. €10.000 te betalen waar een tegenpartij simpelweg recht op heeft, dan heb ik er geen enkel medelijden mee. Ik heb genoeg uitvreters meegemaakt die met listige truukjes en treitermethoden op de eerste rang willen zitten en anderen laten barsten, zolang ze er zelf maar beter van worden. Ik zeg niet dat dat hier het geval is, maar kan wel een rol meespelen. En ja, dan is het geduld van mensen soms op. Meer info zou handig zijn.

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha