Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

26-03-2015, 11:58 door Anoniem

Ik ben heel benieuwd naar wat er aan vooraf is gegaan, dus de volledige context van het verhaal. De eerste stap van een incassobureau zal niet zijn om iemand per Facebook te benaderen. Maakt de context veel uit ? Mag een incasso bureau ook bijvoorbeeld allemaal plakkaten op je huis gaan hangen, indien betaling niet vlot genoeg verloopt ? Of mogen ze een advertentie in de krant zetten, t.b.v. naming en shaming ? Volgens mij is de vraag wat hieraan vooraf gegaan is, iets wat los staat van de vraag in hoeverre deze handelswijze wel/niet juridisch is toegestaan..... Kortom, voordat de slachtofferrol wordt ingedoken is hier nauwelijks iets over te zeggen. Gelden regels niet meer wanneer iemand niet snel genoeg met geld over de brug komt ? En ja, dan is het geduld van mensen soms op. Meer info zou handig zijn. Tja, misschien wil een incasso bureau ook, wanneer het geduld opraakt, wat brede kleerkasten bij je langs sturen, om je te intimideren. Dat geduld opraakt wil echter niet zeggen dan zo'n ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha